Regulamin
Regulamin
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO restauracja-ratuszowa.pl
W sklepie internetowym restauracja-ratuszowa.pl kupujesz bezpiecznie i wygodnie. Dokładamy wszelkich starań, aby jakość naszych usług oraz obsługa cyfrowa stały na najwyższym poziomie.
§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
Niniejszy Regulamin został sporządzony na podstawie przepisów prawa obowiązujących na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Regulamin wraz z przepisami prawa regulują kwestie dotyczące korzystania ze Sklepu Internetowego dostępnego pod adresem:
https://restauracja-ratuszowa.pl.Operatorem Sklepu Internetowego i Administratorem danych jest: GRAŻYNA JURCZYK „RATUSZOWA” RESTAURACJA, NIP: 8541009407, z siedzibą w: ul. Kramarska 1, 73-110 Stargard.
Kupujący może szybko i efektywnie kontaktować się ze Sprzedającym: a. pocztą elektroniczną pod adresem: kontakt@restauracja-ratuszowa.pl, b. telefonicznie pod numerem: +48 91 577 62 14, c. w dni robocze w godzinach od 12:00 do 22:00, d. korespondencyjnie na adres: ul. Kramarska 1, 73-110 Stargard.
§ 2 DEFINICJE
Sprzedający/Administrator – podmiot wskazany w § 1 ust. 2 Regulaminu.
Klient/Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, korzystająca ze Sklepu.
Konsument – osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Voucher/Produkt Cyfrowy – bon wartościowy lub towarowy w postaci elektronicznej (plik PDF lub unikalny kod), uprawniający do wymiany na towary lub usługi w restauracji stacjonarnej Sprzedającego, dostępny w ofercie Sklepu.
Sklep – serwis internetowy dostępny pod adresem
https://restauracja-ratuszowa.pl.
§ 3 RODZAJE I ZAKRES USŁUG
Operator Sklepu prowadzi wyłącznie sprzedaż Produktów Cyfrowych (Voucherów do wykorzystania w restauracji stacjonarnej).
Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym Sklepu i realizacji zamówienia: a. Komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu. b. Przeglądarka internetowa (np. Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera, Safari, Edge). c. Aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail). d. Oprogramowanie umożliwiające odczyt plików w formacie PDF (np. darmowy Adobe Acrobat Reader).
§ 4 ZASADY ZAKUPU I REALIZACJI VOUCHERÓW
Zawarcie umowy: Umowa sprzedaży Vouchera zostaje zawarta z chwilą skutecznego dokonania płatności przez Kupującego.
Termin realizacji: Voucher przesyłany jest na adres e-mail podany w zamówieniu w terminie do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty.
Dostawa: Dostawa Vouchera odbywa się drogą elektroniczną (e-mail) i jest wolna od opłat dodatkowych.
Zasady użycia: a. Voucher uprawnia do skorzystania z usług gastronomicznych w Restauracji Ratuszowa w Stargardzie. b. Voucher posiada określoną datę ważności oraz unikalny numer/kod identyfikacyjny. c. Voucher jest jednorazowego użytku (chyba że treść Vouchera stanowi inaczej). d. Voucher nie podlega wymianie na gotówkę (pieniądze) w całości ani w części.
Odpowiedzialność: Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za udostępnienie przez Kupującego Vouchera osobom trzecim. Voucher jest traktowany jako bon na okaziciela – realizacja następuje na rzecz osoby, która okaże ważny Voucher w restauracji.
§ 5 PŁATNOŚCI
Z uwagi na cyfrowy charakter towaru, realizacja zamówienia następuje wyłącznie po dokonaniu przedpłaty.
Dostępne metody płatności: a. Płatności elektroniczne (BLIK, szybki przelew, karta płatnicza) za pośrednictwem operatora PRZELEWY24.
§ 6 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY (ZWROTY)
Kupującemu będącemu Konsumentem (lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta) przysługuje prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży niewykorzystanego Vouchera w terminie 14 dni od daty jego zakupu (otrzymania na e-mail).
Warunek zwrotu: Prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu środków przysługuje wyłącznie w przypadku, gdy Voucher nie został jeszcze zrealizowany (wykorzystany) w restauracji stacjonarnej.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Kupujący musi poinformować Sprzedającego o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pismo wysłane pocztą elektroniczną na adres:
kontakt@restauracja-ratuszowa.pl). Oświadczenie powinno zawierać numer zamówienia lub numer Vouchera.W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy: a. Sprzedający unieważnia Voucher (blokuje możliwość jego realizacji w systemie). b. Sprzedający zwraca Kupującemu wszystkie otrzymane płatności niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym został poinformowany o decyzji o odstąpieniu. Zwrot płatności następuje przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji.
§ 7 REKLAMACJE
Sprzedający zobowiązany jest dostarczyć Voucher wolny od wad technicznych i prawnych.
Kupujący może składać reklamacje dotyczące funkcjonowania Sklepu lub otrzymanego Vouchera (np. brak pliku w wiadomości e-mail, kod nieczytelny, plik uszkodzony).
Reklamację należy zgłosić drogą elektroniczną na adres: kontakt@restauracja-ratuszowa.pl.
W zgłoszeniu reklamacyjnym zaleca się podanie: numeru zamówienia, opisu problemu oraz danych kontaktowych.
Sprzedający ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od jej otrzymania.
§ 8 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem danych osobowych jest Sprzedający (Grażyna Jurczyk „RATUSZOWA” RESTAURACJA).
Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji zamówienia (dostarczenia Vouchera i obsługi płatności).
Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do zakupu Vouchera.
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych, w tym prawa użytkowników, znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej na stronie Sklepu.
§ 9 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz Ustawy o prawach konsumenta.
Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w tym za pośrednictwem platformy ODR UE:
http://ec.europa.eu/consumers/odr/.Regulamin obowiązuje od dnia 26.11.2025.

